Web Design, Web Development, Consultanta IT


Telefon 0727 808 383 0745 943 598

Testare Web

Performanta site-ul dvs. este partea cea mai importanta a succesului de marketing online. Utilizabilitatea si accesibilitatea site-ului influenteaza direct rata de conversie, nivelul de satisfactie a clientului, numarul de vizitatori, dar si numarul clientilor fideli.

Analiza website

Performanta afacerii dvs. (care este reprezentata de catre website pe internet) depinde in mod direct de numarul de vizitatori, de rata de conversie a acestora in potentiali clienti si de reputatia online a afacerii dvs.

Crearea unui website nu este suficienta pentru stabilirea unei prezente puternice pe Internet. Pentru ca numele, produsele si serviciile companiei dumneavoastra sa fie cunoscute, aveti nevoie de o campanie online pentru cresterea vizibilitatii pe internet. Ca si marketingul clasic, web marketingul are drept obiectiv sa duca mesajul brand-ului sau al companiei, catre segmentul de clienti tinta.

Rolul nostru este sa va sfatuim care sunt cele mai bune solutii de promovare a websiteului pe Internet pentru compania sau produsele si serviciile oferite, si sa stabilim impreuna mixul potrivit pentru dvs. Chiar si in conditii de restrictii de buget, putem gasi cai de promovare online. La finalul oricarei campaniei, cand se trage linie, aceasta face diferenta intre un website cu un design deosebit dar fara vizitatori, si un site bine proiectat si realizat, cu multi vizitatori. Impreuna cu realizarea si intretinerea permanenta website-urilor, promovarea pe Internet vine sa intregeasca pachetul nostru de servicii profesionale.

Abonamentele noastre sunt customizabile si se pot plia exact pe cerintele dvs. Pentru ca rezultatele sa fie vizibile, durata unei campanii de web marketing este de minim sase luni. Abonamentele de web marketing incep de la o analiza a site-ului si o restructurare a lui daca este nevoie, urmate de o campanie continua de servicii enumarate mai jos:

Analiza profil website

  • analiza continut website;
  • analiza website-uri concurente romanesti;
  • analiza website-uri straine [cu acelasi profil];
  • identificare cele mai folosite cuvinte in cautare in domeniu;
  • identificare cele mai bune canale pentru marirea vizibilitatii;
  • raport pozitionare pe piata in momentul actual.